Därför vill vi ordna en grillkväll. Ni kommer bli serverade olika sorters grillkorvar, samt hamburgare eller något annat grillkött. Till dessa kommer att finnas tillbehör som potatissallad, vanlig sallad samt bröd och smör. Bordsvatten i olika smaker kommer att finnas på plats, vill ni ha annat att dricka så får ni gärna ta med det. Visst låter det härligt?

Vi försöker sitta på uteplatsen vid bra väder, annars träffas vi i rummet Solen. 

Anmäl dig på telefon 011 – 12 14 21 eller e-post:  ostra.ostergotland@srfost.nu  senast tisdagen den 30 juni. 

Trevlig sommar!